19-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu 19-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu

19-4

Door: joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

19 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

vandaag weer een nieuw verhaaltje, eignelijk wou ik het gister doen, maar we hadden gister geen internet verbinding. op dinsdag is het altijd drachtigheidscontrole, en er zaten ook 2 koeien bij die ik had geinsemineert. dus da was wel even spannen, en ja hoor er is er 1 van de 2 drachtig, dus da kom wel goed. volgende week kijken we weer opnieuw of ik er drachtig heb, ik mag hier regelmatig insemineren, teminste als ik in de stal bezig ben, want als ik beer moet rijden, dan doen ze dat zelf. verder heb ik weer een paar dagen beer gereden, vandaag zijn we eindelijk op een nieuwe blok begonne, gister hebben we een blokje van ongeveer 45 hectare afgerond. we hebbe hier iets meer dan 1 week over gereden denk. nu zijn we aan een blokje van 150 acre begonne, dus is ongeveer 60 hectare, dus was weer 2 weken werk. vanavond zijn we nog naar een voorlichtingsavond geweest van de dierenarts, het begon om 6u mej eten, daarna eerst een loting, en toen begon de voorlichting. mej de loting had ik ook nog prijs. ik heb een accuboormachine gewonnen, dus MA en ANDREA neem hou genoeg plek over in je koffer want ik heb was extra dingen die ik mee naar huis moet nemen. verder van de voorlichtingsavond was moeilijk te volgen, maar somige dingen begreep ik wel.

  • 20 April 2012 - 07:09

    Evelien Goorden:

    Heeey Joost,
    Jij zal wel blij zijn als je klaar bent met beer rijden of niet. Dat zijn nogal blokken daar.
    Ik zou ook een lootje kopen voor die honderden miljoenen loterij die er in amerika is, als je net zoveel geluk hebt als met de andrre loterij, als je wint dan komen wij ook wel mee om jou op te halen. Op jou kosten dan ej hahah.
    Nog veel plezier!
    Groetjes

  • 20 April 2012 - 07:18

    Conny:

    He...wat leuk om te weten, dat er straks een kalfje rond loopt in Amerika waarvan jij het ontstaan te weeg gebracht hebt !! Hopelijk is het een vaarskalfje.
    En even iets anders joost : natuurlijk houden wij plaats over in onze koffer maar...... moeten we dan ook plaats vrij houden voor "1 kg "amerikaanse stroom ??????????? of eh......hoe wil je dat gaan doen...
    groetjes en nog heeeeeeeeel veel plezier daar met de werkzaamheden.
    Liefs, ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Stage Amerika

Recente Reisverslagen:

24 April 2012

24-4

21 April 2012

21-4

21 April 2012

21-4

20 April 2012

20-4

19 April 2012

19-4
Joost

Actief sinds 29 Feb. 2012
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 44146

Voorgaande reizen:

12 Maart 2012 - 19 Mei 2012

Stage Amerika

Landen bezocht: