20-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu 20-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu

20-4

Door: joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

20 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

nog gauw eventjes een verslagje voor vandaag!! we hebben nu ongeveer 10 hectare gedaan van de nieuwe blok, ik had daarstrax eventjes alle karren al geteld die we met zn 2e weg hebben gereden vanaf het begin, we hebben er nu rond de 200 weg* 24 kuub ongeveer. dus je kan het al wel een beetje zien da je wat gedaan heb. vanavond is het begonnen met regenen dus we waren optijd klaar, maar als het goed is gaat het niet veel regenen. het weer is ook goed hier, ongeveer 20/22 graden. verder heb ik het goed naar mn zin hier, nog 4 weken en dan is het alweer voorbij.

• 21 April 2012 - 06:50

Henki:

hoeist?
    Zo te lezen goed, maar ik zal blij zijn dat je er weer bent , want ik ben met een mega klus bezig.
    Woensdag is er een grote kraan geweest om het meeste zand uit het gat te halen, vandaag ga ik proberen met een klein kraantje tot op de juiste diepte te graven. Wij proberen 19 mei klaar te zijn maar da gaot um,denk ik, nie worre! Dus ik heb je hulp egt nodig en wacht met smart op jou.
    grt een zandhaas, foto volgt nog .

• 21 April 2012 - 06:51

Ingrid:

Hoi Joost,

Wat leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt daar. Dan vliegen de dagen voorbij. Voordat je het weet zit je weer in het vliegtuig naar huis. Hoop dat het hier ook wat beter weer is als je terugkomt, nu is het niet zoveel, anders breng je het zonnetje maar mee. Jeetje maar daar is het serieus beer rijden dan, je kunt straks geen "stront" meer zien.
    Nou nog heel veel plezier daar,

Groetjes Ingrid Dion en Daan

• 21 April 2012 - 10:07

Conny:

Hoi Joost,
    Nou wat weer betreft willen wij wel ruilen hoor !!! het is hier koud en nat.
    en wat stront rijden betreft: wij kunnen het ons bijna niet voorstellen, zoveel.....en dus zo grote blokken land.
    Natuurlijk zijn we blij dat je het erg naar je zin hebt maar.....we kunnen ook weer niet wachten tot je weer thuis bent !!! Hopelijk ga je aankomend weekend weer leuke dingen met je "maten"ondernemen.
    Tot mails,
    ma