21-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu 21-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu

Door: joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

21 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

vandaag weer het laatste verslagje voor deze week. vandaag hebben we een dag geen mest gereden omdat het afgelopen nacht toch wel iets te veel geregend had. we hebbe vanmorge eerst bij de kalvere hoekjes uit de ooren geknipt zodat we dezen kunnen opsturen, zodat ze kunnen controleren op bvd. verder hebben we ook nog anderere kalvere geent tegen bvd. toen we daar mee klaar waren hebben we de truck die voor de veewagen sta een beetje zuiver gemaakt. daarna zijn we nog even buizen van 8 inch weeste halen voor de drainage die op de nieuwe blok. vanmiddag zijn ik en luke hier een beetje in de tuin bezig geweest. we hebbe nog een boom kort gezaagd die op het gazon gevallen was deze winter, en het gras gemaait met een tripplemaaier, jhajha een tripplemaaier dus johan van overveld, als je dit lees dan ben je zeker wel jaloers??? verder hebben we nog bezig geweest met een kabel begraven zodat de hond stroom krijgt wanneer hij eroverheen loopt. en we hebben nog gauw ffe gebbqt vanavond.

• 23 April 2012 - 09:54

Conny:

Hoi joost ,als je 2x het zelfde berichtje erop zet, kom je natuurlijk wel aan het aantal berichtjes per week !!!!!
    Zal ik nu ook weer dezelfde reactie erop zetten ?
    Groetjes en tot mails,
    Ma