21-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu 21-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu

Door: joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

21 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

vandaag weer het laatste verslagje voor deze week. vandaag hebben we een dag geen mest gereden omdat het afgelopen nacht toch wel iets te veel geregend had. we hebbe vanmorge eerst bij de kalvere hoekjes uit de ooren geknipt zodat we dezen kunnen opsturen, zodat ze kunnen controleren op bvd. verder hebben we ook nog anderere kalvere geent tegen bvd. toen we daar mee klaar waren hebben we de truck die voor de veewagen sta een beetje zuiver gemaakt. daarna zijn we nog even buizen van 8 inch weeste halen voor de drainage die op de nieuwe blok. vanmiddag zijn ik en luke hier een beetje in de tuin bezig geweest. we hebbe nog een boom kort gezaagd die op het gazon gevallen was deze winter, en het gras gemaait met een tripplemaaier, jhajha een tripplemaaier dus johan van overveld, als je dit lees dan ben je zeker wel jaloers??? verder hebben we nog bezig geweest met een kabel begraven zodat de hond stroom krijgt wanneer hij eroverheen loopt. en we hebben nog gauw ffe gebbqt vanavond.

• 22 April 2012 - 10:48

Myrthe:

Lieve Joost hoe is het met jou.
    Mogen wij jou nieuwe adres.
    We hebben het oude peronggeluk gewist.
    Daarom is de kaart Nog hier.
    Mis je ons al.
    Wij jou wel hoor.
    Het is trouwens uit met jacco.
    Ik heb het uitgemaakt.
    Hij was op iemand anders.
    Dat heeft mijn vriendin gezegd tegen mij.
    en dat wou hij geheim houden.
    Wat moet ik toch zonder mijn goede vriendinnen.
    En trouwens opa en oma zijn veilig geland.
    Xxxmyrthe Anne-Marie en Lucien doei

• 23 April 2012 - 09:52

Conny:

Hoi hoi, even het gazon gemaaid met een tripple-maaier !!! Het moet niet gekker worden daar met jou hoor !!!!
    Als je straks thuis bent, dan denk je zeker dat je in madurodam bent !!
    (geintje)
    Maar eh...fijn om te lezen...dat je het SUPER na je zin hebt.
    Maar eh...heb nog wel een vraagje: wanneer krijgen we weer foto's te zien?
    Liefs, ma

• 23 April 2012 - 11:41

Dré En Pia:

Haa die Joost!

Zo te zien aan de verhaaltjes en foto's heb je het goed naar je zin. Joost en grote machines dat is een goede combinatie ;-). Maar hoe gaat het met je engels? Waarschijnlijk gaat dat van zelf als je daar zit. Toch?
    Geniet er nog maar van daar want voor je het weet ben je al weer terug hier in dat kleine landje waar alles weer 10x zo klein is ;-)
    Have fun!

Groetjes Dré en Pia