16-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu 16-4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joost Rommens - WaarBenJij.nu

16-4

Door: joost

Blijf op de hoogte en volg Joost

16 April 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo weer een nieuw verhaaltje voor deze week. vandaag ben ik weer bezig geweest met beer rijden, we hebben er vanmorge eventjes 2 uur uitgelegen omdat het regende, maar verder hebben we wel heel de dag gereden. vanmorge ging de aftakas van de beertank waar jose (mexicaan) mej rej kapot. dus die was kon niet meer rijden, dus we hebben weer een nieuwe aftakas besteld en die kom morge ochtend om 9 uur binnen, en dan weer eventjes aan de tank maken en dan kunnen weer met zn 2e rijden.

• 17 April 2012 - 12:47

Kees, Rita:

Hoi Joost

wij zullen alvast maar reageren, daar de reactie van je moeder uitblijft
    Wij zijn weer geland in het mooie Zundert
    Vakantie is weer ten einde, tenminste voor Rita Wat is Nederland toch pietepeuterig, vergeleken bij jouw verhalen Maar je hebt ons straks nog veel meer te vertellen, toch!!!! Nog even aftellen en dan ben je er weer

Groeten en houdoe

• 17 April 2012 - 14:43

Miriam:

Leuk om al die verslagen te lezen en op een afstandje te zien wat je zoal doet en meemaakt. Wat is het allemaal groot, groter en grootst daar. Grote kuilen !! dan zijn jullie maar klein, kleiner, kleinst. Grote machines, grote aantallen vee, grote oppervlakten, waarop de gier mag rijden !! Jammer dat je er straks niet bij bent met het oogsten, dan zou je blijven rijden, rijden, en nog eens rijden. Geniet van de tijd die je nog rest en de groetjes van ons allemaal uit De Lage Zeg

• 17 April 2012 - 18:44

Goverdien:

Van uit het natte en koude Hulten weer even een berichtje. Iedere keer weer benieuwd wat je zo al te vertellen hebt. Vannacht gaan er bij jullie 12 stieren weg en wij hopen op veel winst voor jullie thuis dan kan jullie pa wat land bij kopen dan is voor jou de overgang niet zo groot als je weer naar huis komt. Maar daar is ook een feestje in aantocht dus dan weet ik niet waar voor ze het willen gebruiken. Het maakt ook niet uit Joost als jij er ook maar plezier van hebt. Werk ze weer en tot de volgende keer. Vergeet niet op tijd een pintje te pakken!!!! Groetjes van ons allemaal, Goverdien.

• 18 April 2012 - 17:55

Conny:

Hoi joost, ja ben een beetje laat om weer eens wat op jouw site te zetten he!
    ( de gewone mail is er ook nog he) hihi
    Ik snapte al niet hoe jij aan de info kwam over die 12 stiertjes, via de gewone mail, maar heb nu net het berichtje van goverdien gelezen, en ja.... Nu snap ik t !!!! Hihihi.....
    Groetjes, ma